خب! الان حس میکنم حسابی خل شدم. یه حس عجیب غریبی تو جونمه! همین 2 دقیقه پیش داشتم کتاب راز فال ورق رو میخوندم! شرمنده م که تکروی کردم. اما اینقدر بحث انتخاب کتاب طول کشید که من تحملم تموم شد.

باید از نازنین از بابت معرفی این کتاب تشکر کنم. نازنین اگه تبریز بودی صد در صد یه کادو بهت میدادم بابت معرفی این کتاب!!

برای منی که عاشق بازی با اعداد و فکر کردن روی خود فکر کردن هستم، این کتاب یه غنیمته! لااقل فهمیدم اینقدرا هم توی خل بازیهایی که با اعداد و تقویم در میارم تنها نیستم. داشتم اون قسمت تقویم ورقها رو میخوندم! اونقدر ذوق زده شدم که اومدم این پست و بذارم و برم ادامه ش رو بخونم! وقتی کتابو تموم کنم فکر کنم حرفای زیادی داشته باشم که راجع بهش بزنم.

تا بعد!!

نظرات 2 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 3 شهریور 1386 ساعت 08:29 ب.ظ http://naranj.blogsky.com

ا اخجون من کادومو میخواماااااااااااااااااااااااااااا پا میشم میام تبریز
هیییییییییییییی کادو

این جمله رو با لحن کاراگاه گجت بخون نازنین : مسخره نکن!!

[ بدون نام ] 3 شهریور 1386 ساعت 11:27 ب.ظ

ببینم کامنت من برای پست قبلیتون دیده شد؟

آخه وقتی خودتو معرفی نکردی من از کجا بدونم کتمنت تو رو دیدم یا نه!!!!!!!!!!! (تایماز)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد